Koszyk
Zarys zarządzania jakością Ujęcie marketingowo-logistyczne

Zarys zarządzania jakością Ujęcie marketingowo-logistyczne

Wydawnictwo: Ars Boni et aequi
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
ISBN: 9788360550243
Liczba stron: 302
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Wersja drukowana Wersja drukowana
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 8,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
40.59 PLN Nasza cena:
40,59 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,41 zł
książka niedostępna

Opis produktu


Podręcznik przeznaczony jest dla studentów I-go i II-go stopnia kształcenia na kierunku zarządzanie jako pomoc dydaktyczna dla przedmiotów z grupy zarządzanie i logistyka, które są obowiązkowe w standardach nauczania. Książka jako literatura uzupełniająca, powinna znaleźć także odbiorców wśród studentów, pracowników naukowych i praktyków na innych kierunkacj i specjalnościach nauk ekonomicznych oraz osób studiujących na kierunkach technologicznych.

Prezentowana w książce tematyka zakresem odpowiada literaturze przedmiotu, pogłębiając wiedzę zwłaszcza w tych obszarach zarządzania jakością i logistyką, które dotychczas są mniej opracowane i stanowią doświadczenie dydaktyczne i badawcze autorów.
Praca nie obejmuje najnowszych nurtów podejścia marketingowo-logistycznego dotyczącego problematyki budowy wartości dla klienta opartej na satysfakcjonującej go jakości produktów i usług i dostepu do nich. W pracy pominięto także koncepcje oparte o zrównoważony rozwój czy teorie społecznej odpowiedzialności korporacji. Ich uwzględnienie wymagałoby kolejnych badań i spowodowałoby znaczne zwiększenie objętości podręcznika.

Polecamy także


Wirtualna praca w łańcuchu dostaw
Wyrwich-Płotka Sabina
Cena katalogowa: 45,00 zł
Nasza cena: 37,55 zł
Status:  Od ręki

Metodyki zarządzania projektami stosowane przez project managerów u operatorów systemu dystrybucyjne
Cena katalogowa: 25,20 zł
Nasza cena: 24,28 zł
Status:  Od ręki