Zarys zarządzania jakością Ujęcie marketingowo-logistyczne

Paczka w RUCHu | od 0,00 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 9,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 10,99 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 | od 10,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Opis produktu
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów I-go i II-go stopnia kształcenia na kierunku zarządzanie jako pomoc dydaktyczna dla przedmiotów z grupy zarządzanie i logistyka, które są obowiązkowe w standardach nauczania. Książka jako literatura uzupełniająca, powinna znaleźć także odbiorców wśród studentów, pracowników naukowych i praktyków na innych kierunkacj i specjalnościach nauk ekonomicznych oraz osób studiujących na kierunkach technologicznych.
Prezentowana w książce tematyka zakresem odpowiada literaturze przedmiotu, pogłębiając wiedzę zwłaszcza w tych obszarach zarządzania jakością i logistyką, które dotychczas są mniej opracowane i stanowią doświadczenie dydaktyczne i badawcze autorów.
Praca nie obejmuje najnowszych nurtów podejścia marketingowo-logistycznego dotyczącego problematyki budowy wartości dla klienta opartej na satysfakcjonującej go jakości produktów i usług i dostepu do nich. W pracy pominięto także koncepcje oparte o zrównoważony rozwój czy teorie społecznej odpowiedzialności korporacji. Ich uwzględnienie wymagałoby kolejnych badań i spowodowałoby znaczne zwiększenie objętości podręcznika.
Słowa kluczowe:
Polecamy także
22,95 zł
47,95 zł
45,95 zł
39,95 zł
27,95 zł