Wywieranie wpływu na ludzi. teoria i praktyka (wyd.2013)
Influence. Science and Practice
Rok wydania: 2013
Wydanie: 6
Liczba stron: 328
Oprawa: Twarda
37,95 zł
Rabat 28,69% zyskujesz 6,95 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Opis produktu
Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.