W kierunku trwałej konsumpcji
Dylematy zagrożenia szanse
Kategorie:
Opis produktu
Czy konsumpcja z istoty swej może nie być trwała? Praca prof.. H. Jastrzebskiej-Smolagi zajmuje się analizą genezy i charakterystyką obecnego wzorca konsumpcji, nazwanego konsumpcja nietrwałą - masową, coraz mocniej stymulowaną przez producentów i presję reklamy propagujacej hasła: "Zużyj i wyrzuć", "Kupuj tylko nowe". Autorka poszukuje nowego wzorca konsumpcji, tzw. konsumpcji trwałej.
Polecamy także
Cena katalogowa: 29,90 zł
Nasza cena: 20,27 zł
Nasza cena: 20,27 zł
Cena katalogowa: 30,80 zł
Nasza cena: 27,22 zł
Nasza cena: 27,22 zł
Cena katalogowa: 50,00 zł
Nasza cena: 37,36 zł
Nasza cena: 37,36 zł