Teoria estymacji w praktyce badań społecznych

Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
Liczba stron: 183
Oprawa: Miękka
Wymiary: A5
Nasza cena:
38,15 zł
Rabat 4,63% zyskujesz 1,85 zł
Status: 24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
W książce prezentowana jest problematyka związana z wykorzystaniem teorii estymacji w badaniach społecznych. W monografii znajdziemy zarówno podstawową ideę (filozofię) uogólniania wyników z próby losowej na populację, jak i bardziej szczegółowe rozważania (techniki obliczeniowe oraz wskazówki dotyczące obsługi programów komputerowych) odnoszące się do konkretnych problemów ilościowej analizy danych. Podstawowym celem autora było przedstawienie tej złożonej problematyki w sposób możliwie przystępny. Autor odpowiada m. in. na następujące pytania:
- Jak rozumieć wyniki badań sondażowych (np. sondaży wyborczych)?
- Dlaczego wyniki badań naukowych obarczone są ryzykiem popełnienia błędu?
- Jak uogólnić wyniki z próby na populację?
- Jak ustalić minimalną liczebność próby?
Słowa kluczowe:
Polecamy także
Cena katalogowa: 28,00 zł
Nasza cena: 22,24 zł
Nasza cena: 22,24 zł