Koszyk

Strategia marek własnych

Strategia marek własnych
Producent: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788375267235
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Liczba stron: 212
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Nasza cena:
62,37 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,63 zł
nakład wyczerpany
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,89 zł
Paczkomaty InPost od 9,89 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,89 zł

Opis produktu


W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie. Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji: zmiana nastawienia skuteczna współpraca innowacyjność selektywna walka konkurencyjne ceny stała poprawa jakości kreatywność w działaniach rynkowych W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

Polecamy także


Biznesplan w praktyce
Tokarski Andrzej
Cena katalogowa: 44,90 zł
Nasza cena: 43,35 zł
Status:  Od ręki

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz
Cena katalogowa: 49,90 zł
Nasza cena: 32,30 zł
Status:  Od ręki

Marketing medialny.
Jupowicz-Ginalska Anna
Cena katalogowa: 48,00 zł
Nasza cena: 39,44 zł
Status:  Od ręki

Rozporządzenie UE w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych. Komentarz
Cena katalogowa: 199,00 zł
Nasza cena: 169,93 zł
Status:  Od ręki

Prawo sportowe
Biliński Michał
Cena katalogowa: 75,00 zł
Nasza cena: 64,05 zł
Status:  Od ręki

Regulamin pracy magazynu
Dudziński Zdzisław
Cena katalogowa: 73,50 zł
73,50 zł
Status:  Od ręki

Uważny coaching
Hall Liz
Cena katalogowa: 81,00 zł
Nasza cena: 76,14 zł
Status:
23.10.2018r.

Dokumentacja ochrony danych osobowych według RODO
Cena katalogowa: 89,00 zł
Nasza cena: 87,43 zł
Status:  Od ręki

Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Cena katalogowa: 36,00 zł
36,00 zł
Status:  Od ręki

Marketing dla prawników
Pepels Werner
Cena katalogowa: 69,00 zł
69,00 zł
Status:  Od ręki

Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Cena katalogowa: 25,00 zł
Nasza cena: 20,73 zł
Status:  Od ręki

Dokumentacja techniczna/rejestracyjna wózków podnośnikowych
Cena katalogowa: 84,00 zł
Nasza cena: 82,52 zł
Status:  Od ręki