Koszyk

Strategia marek własnych

Strategia marek własnych
Producent: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788375267235
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Liczba stron: 212
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Nasza cena:
62,37 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,63 zł
nakład wyczerpany
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 9,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,89 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,89 zł

Opis produktu


W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie. Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji: zmiana nastawienia skuteczna współpraca innowacyjność selektywna walka konkurencyjne ceny stała poprawa jakości kreatywność w działaniach rynkowych W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

Polecamy także


Dokumentacja techniczna/rejestracyjna wózków podnośnikowych
Cena katalogowa: 84,00 zł
84,00 zł
Status:  24h

Marketing dla prawników
Pepels Werner
Cena katalogowa: 69,00 zł
Nasza cena: 69,00 zł
Status:  24h

Zmiana warty. Praktycznie o sukcesji w Twojej firmie
Cena katalogowa: 89,00 zł
Nasza cena: 89,00 zł
Status:  24h

Marketing medialny.
Jupowicz-Ginalska Anna
Cena katalogowa: 48,00 zł
Nasza cena: 39,18 zł
Status:  24h

Prawo sportowe
Biliński Michał
Cena katalogowa: 75,00 zł
Nasza cena: 71,68 zł
Status:  24h

Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego
Cena katalogowa: 40,01 zł
Nasza cena: 32,72 zł
Status:  24h

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Cena katalogowa: 24,90 zł
Nasza cena: 15,43 zł
Status:  24h

Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości
Cena katalogowa: 65,00 zł
Nasza cena: 53,18 zł
Status:  24h

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz
Cena katalogowa: 49,90 zł
Nasza cena: 32,40 zł
Status:  24h

Jak sporządzić instrukcje magazynową
Cena katalogowa: 110,25 zł
Nasza cena: 108,31 zł
Status:  24h

Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT
Cena katalogowa: 29,00 zł
Nasza cena: 24,45 zł
Status:  24h

Siła narracji marketingowej
Hejnowski Sebastian
Cena katalogowa: 42,90 zł
Nasza cena: 27,85 zł
Status:  24h