Koszyk

Strategia marek własnych

Strategia marek własnych
Producent: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788375267235
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Liczba stron: 212
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
59,85 zł
Rabat 5,00% zyskujesz 3,15 zł
nakład wyczerpany
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 0,00 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 20,00 zł

Opis produktu


W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie. Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji: zmiana nastawienia skuteczna współpraca innowacyjność selektywna walka konkurencyjne ceny stała poprawa jakości kreatywność w działaniach rynkowych W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

Polecamy także


Rozporządzenie UE w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych. Komentarz
Cena katalogowa: 199,00 zł
158,95 zł
Status:  dostępne od ręki

Spotkania biznesowe
Cena katalogowa:
23,95 zł
Status:  24h

Kultura biznesu. Normy i formy
Kamińska-Radomska Irena
Cena katalogowa: 59,00 zł
54,95 zł
Status:  24h

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Cena katalogowa:
19,95 zł
Status:  24h

Dokumentacja techniczna/rejestracyjna wózków podnośnikowych
Cena katalogowa: 84,00 zł
65,95 zł
Status:  dostępne od ręki

Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Cena katalogowa: 36,00 zł
32,95 zł
Status:  dostępne od ręki

Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego
Cena katalogowa: 40,01 zł
39,95 zł
Status:  dostępne od ręki

Jak zdobyć klienta
Wiersema Fred
Cena katalogowa: 29,93 zł
26,95 zł
Status:  24h

Wizjonerskie organizacje
Cena katalogowa: 64,90 zł
43,95 zł
Status:  24h

Szczyty i doliny prosta strategia służąca poprawie naszego życia
Cena katalogowa: 25,41 zł
25,95 zł
Status:  24h

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz
Cena katalogowa: 38,43 zł
36,95 zł
Status:  24h

Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy
Cena katalogowa: 59,00 zł
54,95 zł
Status:  24h