Koszyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Seria wydawnicza: Zarządzanie i marketing
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
ISBN: 9788375267235
Liczba stron: 212
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Wersja drukowana Wersja drukowana
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 8,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
62.37 PLN Nasza cena:
62,37 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,63 zł
nakład wyczerpany

Opis produktu


W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie. Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji: zmiana nastawienia skuteczna współpraca innowacyjność selektywna walka konkurencyjne ceny stała poprawa jakości kreatywność w działaniach rynkowych W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

Polecamy także


Uwarunkowania i możliwości aktywizacji kapitału kreatywnego jako determinanty rozwoju lokalnego na przykładzie gmin województwa podkarpackiego
Cena katalogowa: 37,00 zł
Nasza cena: 37,00 zł
Status:  Od ręki

Rozwój działalności maklerskiej w Polsce
Cena katalogowa: 54,00 zł
Nasza cena: 43,05 zł
Status:  Od ręki

Model kompetencji współczesnego lobbysty
Cena katalogowa: 79,00 zł
Nasza cena: 61,71 zł
Status:  Od ręki

Międzynarodowy outsourcing usług IT. Pozycja Polski na światowym rynku outsourcingu usług
Cena katalogowa: 45,00 zł
Nasza cena: 38,31 zł
Status:  Od ręki

Dolny Śląsk 1936-1956. Szybki rozwój i nieudana odbudowa.
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 34,55 zł
Status:  1 - 2 dni

Finanse w cyklu koniunkturalnym w Polsce
Cena katalogowa: 57,00 zł
Nasza cena: 45,21 zł
Status:  Od ręki