Strategia dywersyfikacji
wzrost poprzez zróżnicowanie
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 224
Oprawa: Twarda z obwolutą
36,95 zł
Rabat 36,81% zyskujesz 12,95 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 0,00 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 9,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 10,99 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 | od 10,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.
Polecamy także
Cena katalogowa: 25,00 zł
26,95 zł
26,95 zł
Cena katalogowa: 38,43 zł
36,95 zł
36,95 zł
Cena katalogowa: 44,90 zł
43,95 zł
43,95 zł