Koszyk

Strategia Lean

Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
The Lean Strategy Using Lean to Create Competitive Advantage, Unleash Innovation, and Deliver Sustai
Strategia Lean
Producent: MT Biznes
EAN: 9788380876293
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2020
Wydanie: 1
Liczba stron: 356
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Nasza cena:
47,34 zł
Rabat 36,79% zyskujesz 27,56 zł
Status:   48h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł

Opis produktu


Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby? Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność? Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji? Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy? Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?
Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.
Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.
Książka Strategia lean obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać – aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta – i tylko klienta.
Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.
Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.
Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta.
Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.
Autorzy tej książki to autorytety cieszące się powszechnym poważaniem w świecie lean.
Dr Michael Ballé od dwudziestu lat wspiera menedżerów jako trener. Jest założycielem Institut Lean France i autorem pięciu książek poświęconych tematyce lean, które w istotnym stopniu wpłynęły na międzynarodową myśl i praktykę w tym zakresie.
Daniel T. Jones jest współautorem bestsellerów, za sprawą których świat poznał metodologię lean (Maszyna, która zmieniła świat, Lean thinking – szczupłe myślenie, Szczupłe rozwiązania). Jest również założycielem UK Lean Enterprise Academy oraz Lean Global Network.
Jacques Chaize był dyrektorem generalnym Danfoss Water Controls, wiodącej francusko-duńskiej firmy specjalizującej się w produkcji zaworów i będącej wzorcem wdrażania praktyki lean. Jest również współzałożycielem francuskiego oddziału Society for Organizational Learning.
Orest J. Fiume był dyrektorem oraz dyrektorem finansowym Wiremold Company, jest także emerytowanym dyrektorem Lean Enterprise Institute. Jest współautorem książki Real Numbers: Management Accounting in a Lean Organization oraz współtwórcą ruchu Lean Accounting.

Polecamy także


Formy finansowania przedsiębiorców w świetle prawa pomocy publicznej
Cena katalogowa: 70,00 zł
Nasza cena: 70,00 zł
Status:  24h

Sukces i szczęście
Frank Robert H.
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 44,05 zł
Status:  24h

Decyzyjne Systemy Zarządzania
Kisielnicki Jerzy
Cena katalogowa: 95,00 zł
Nasza cena: 95,00 zł
Status:  24h

Finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej
Cena katalogowa: 44,00 zł
44,00 zł
Status:  24h

Skuteczność i efektywność administracji w prawie administracyjnym
Cena katalogowa: 74,90 zł
Nasza cena: 48,15 zł
Status:  24h

Psychologia zwolnień. jak właściwie prowadzić działania derekrutacyjne
Cena katalogowa: 49,00 zł
49,00 zł
Status:  24h

Niespójność osądów w analitycznym procesie hierarchicznym
Cena katalogowa: 54,00 zł
Nasza cena: 54,00 zł
Status:  24h

Zarządzanie w Polsce
zbiorowe Opracowanie
Cena katalogowa: 59,90 zł
Nasza cena: 44,36 zł
Status:  24h

Biznes do góry nogami wywrócony
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 25,21 zł
Status:  24h

Delokalizacja a konkurencyjność przedsiębiorstw
Cena katalogowa: 17,00 zł
Nasza cena: 17,00 zł
Status:  24h

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Cena katalogowa: 44,90 zł
Nasza cena: 43,83 zł
Status:
31.08.2020r.

Aktywność twórcza a pracoholizm Jak utrzymać kapitał kreatywności pracowników?
Cena katalogowa: 50,00 zł
Nasza cena: 50,00 zł
Status:  24h