Koszyk

Strategia Lean

Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
The Lean Strategy Using Lean to Create Competitive Advantage, Unleash Innovation, and Deliver Sustai
Strategia Lean
Producent: MT Biznes
EAN: 9788380876293
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Liczba stron: 356
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Nasza cena: 74,90 zł
Status:   24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł

Opis produktu


Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby? Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność? Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji? Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy? Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?
Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.
Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.
Książka Strategia lean obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać – aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta – i tylko klienta.
Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.
Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.
Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta.
Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.
Autorzy tej książki to autorytety cieszące się powszechnym poważaniem w świecie lean.
Dr Michael Ballé od dwudziestu lat wspiera menedżerów jako trener. Jest założycielem Institut Lean France i autorem pięciu książek poświęconych tematyce lean, które w istotnym stopniu wpłynęły na międzynarodową myśl i praktykę w tym zakresie.
Daniel T. Jones jest współautorem bestsellerów, za sprawą których świat poznał metodologię lean (Maszyna, która zmieniła świat, Lean thinking – szczupłe myślenie, Szczupłe rozwiązania). Jest również założycielem UK Lean Enterprise Academy oraz Lean Global Network.
Jacques Chaize był dyrektorem generalnym Danfoss Water Controls, wiodącej francusko-duńskiej firmy specjalizującej się w produkcji zaworów i będącej wzorcem wdrażania praktyki lean. Jest również współzałożycielem francuskiego oddziału Society for Organizational Learning.
Orest J. Fiume był dyrektorem oraz dyrektorem finansowym Wiremold Company, jest także emerytowanym dyrektorem Lean Enterprise Institute. Jest współautorem książki Real Numbers: Management Accounting in a Lean Organization oraz współtwórcą ruchu Lean Accounting.

Polecamy także


Środki transportu
Kacperczyk Radosław
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 32,79 zł
Status:  24h

Analiza i zarządzanie ryzykiem w finansach korporacyjnych z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
Cena katalogowa: 77,00 zł
Nasza cena: 57,50 zł
Status:  24h

Zagadnienia statyki sprężystych półprzestrzeni warstwowych
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 55,00 zł
Status:  24h

Zarządzanie w pielęgniarstwie
Cena katalogowa: 119,00 zł
Nasza cena: 107,35 zł
Status:  24h

Przedsiębiorczość - biznes - edukacja
Cena katalogowa: 28,00 zł
Nasza cena: 25,24 zł
Status:  24h

Ochrona środowiska w firmie
Cena katalogowa: 157,50 zł
Nasza cena: 125,51 zł
Status:  24h

Dylematy zarządzania europejskiego
Cena katalogowa: 36,00 zł
Nasza cena: 34,39 zł
Status:  24h

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
Cena katalogowa: 69,00 zł
Nasza cena: 45,28 zł
Status:  24h

Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
Cena katalogowa: 54,00 zł
Nasza cena: 19,99 zł
Status:  24h

Panowanie nad ryzykiem w ramach publicznego zarządzania kryzysowego
Cena katalogowa: 52,50 zł
Nasza cena: 39,16 zł
Status:  24h

Kompetencje społeczne dyrektorów szkół
Cena katalogowa: 37,50 zł
Nasza cena: 19,77 zł
Status:  24h

Prawo sportowe
Biliński Michał
Cena katalogowa: 75,00 zł
Nasza cena: 64,27 zł
Status:  24h