Koszyk

Segmentacja rynku i typologia konsumentów

Segmentacja rynku i typologia konsumentów
Producent: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
EAN: 9788361284192
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
Liczba stron: 247
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Nasza cena:
79,20 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,80 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,89 zł
Paczkomaty InPost od 9,89 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,89 zł

Opis produktu


Typologia konsumentów i segmentacja rynku: jacy jesteśmy, jak zachowujemy się na rynku, w jaki sposób podejmujemy decyzje wyboru produktów, usług i informacji, jakimi kierujemy się motywacjami, na ile jesteśmy zróżnicowani jako społeczność konsumentów, co to oznacza dla przedsiębiorstw i strategii wyboru rynków docelowych? W jaki sposób przedsiębiorstwo ma wiązać wybór kategorii potrzeb, które pragnie zaspokajać, docelowej grupy konsumentów w warunkach ostrej konkurencji, rozdrabniania rynków, ograniczeń po stronie zasobów i dostępnych instrumentów działania? To tylko niektóre problemy związane z tematem. A temat jest ważny, dotyczy bowiem podstawowej strategii przedsiębiorstwa na rynku.

I dylematy: co przynosi rozwój myśli marketingowej, jaki miał wpływ na rozwój strategii w latach ubiegłych i jaka jest jej przyszłość? Kiedy przeglądamy czasopisma marketingowe niekiedy spotykamy tytuł: Segmentacja rynku jako podstawowe badanie marketingowe, a innym razem w tytule zawarte jest pytanie: czy zmierzch idei segmentacji?

Problemów jest wiele i wiele też nieporozumień, zatem trudno o jednoznaczne rozstrzygnięcie wszystkich dylematów metodycznych, badawczych i strategicznych. Przynajmniej na część z nich szukamy odpowiedzi w tej książce.

Słowa kluczowe:

Polecamy także


Promocja usług
Marczak Mirosław
Cena katalogowa: 35,00 zł
Nasza cena: 26,18 zł
Status:  Od ręki

Rozwój zasobów ludzkich organizacji
redakcja naukowa Oczkowska Renata i Bukowska Urszula
Cena katalogowa: 45,00 zł
Nasza cena: 37,71 zł
Status:  Od ręki

Zachowania niepoprawne
THALER RICHARD H
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 34,53 zł
Status:  Od ręki

Rachunkowość finansowa od podstaw
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 39,49 zł
Status:  Od ręki

Rozwój klastrów i metody ewaluacji
Cena katalogowa: 48,00 zł
Nasza cena: 46,34 zł
Status:  Od ręki

Ekonomia eksperymentalna
Krawczyk Michał
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 34,78 zł
Status:  Od ręki

Kapitał społeczny
Gajowiak Małgorzata
Cena katalogowa: 54,90 zł
Nasza cena: 44,14 zł
Status:  Od ręki

Austriacka szkoła ekonomii dla inwestorów
Cena katalogowa: 34,40 zł
Nasza cena: 27,08 zł
Status:  Od ręki

Electronic freight exchanges in poland
Cena katalogowa: 60,00 zł
60,00 zł
Status:  Od ręki

Innowacyjna polska w europie 2020.
Cena katalogowa: 67,90 zł
Nasza cena: 54,47 zł
Status:  Od ręki

Rynek opcji
Mynarski Stefan
Cena katalogowa: 7,00 zł
Nasza cena: 6,77 zł
Status:  Od ręki

Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 25,90 zł
Status:  Od ręki