Koszyk
Segmentacja rynku i typologia konsumentów

Segmentacja rynku i typologia konsumentów

Wydawnictwo: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
ISBN: 9788361284192
Liczba stron: 247
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Wersja drukowana Wersja drukowana
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 8,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
79.20 PLN Nasza cena:
79,20 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,80 zł
książka niedostępna

Opis produktu


Typologia konsumentów i segmentacja rynku: jacy jesteśmy, jak zachowujemy się na rynku, w jaki sposób podejmujemy decyzje wyboru produktów, usług i informacji, jakimi kierujemy się motywacjami, na ile jesteśmy zróżnicowani jako społeczność konsumentów, co to oznacza dla przedsiębiorstw i strategii wyboru rynków docelowych? W jaki sposób przedsiębiorstwo ma wiązać wybór kategorii potrzeb, które pragnie zaspokajać, docelowej grupy konsumentów w warunkach ostrej konkurencji, rozdrabniania rynków, ograniczeń po stronie zasobów i dostępnych instrumentów działania? To tylko niektóre problemy związane z tematem. A temat jest ważny, dotyczy bowiem podstawowej strategii przedsiębiorstwa na rynku.

I dylematy: co przynosi rozwój myśli marketingowej, jaki miał wpływ na rozwój strategii w latach ubiegłych i jaka jest jej przyszłość? Kiedy przeglądamy czasopisma marketingowe niekiedy spotykamy tytuł: Segmentacja rynku jako podstawowe badanie marketingowe, a innym razem w tytule zawarte jest pytanie: czy zmierzch idei segmentacji?

Problemów jest wiele i wiele też nieporozumień, zatem trudno o jednoznaczne rozstrzygnięcie wszystkich dylematów metodycznych, badawczych i strategicznych. Przynajmniej na część z nich szukamy odpowiedzi w tej książce.

Słowa kluczowe:

Polecamy także


Mocne alkohole w Polsce 2018
Gołębiewski Łukasz
Cena katalogowa: 80,00 zł
Nasza cena: 58,22 zł
Status:  1 - 2 dni

Bankowość elektroniczna. Istota i innowacje
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 53,14 zł
Status:  Od ręki

Socjoekonomika starzenia się współczesnych społeczeństw
Cena katalogowa: 48,00 zł
Nasza cena: 35,41 zł
Status:  Od ręki

Dolny Śląsk 1936-1956. Szybki rozwój i nieudana odbudowa.
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 34,55 zł
Status:  1 - 2 dni

Uwarunkowania i możliwości aktywizacji kapitału kreatywnego jako determinanty rozwoju lokalnego na przykładzie gmin województwa podkarpackiego
Cena katalogowa: 37,00 zł
Nasza cena: 37,00 zł
Status:  Od ręki

Międzynarodowy outsourcing usług IT. Pozycja Polski na światowym rynku outsourcingu usług
Cena katalogowa: 45,00 zł
Nasza cena: 38,29 zł
Status:  Od ręki