Koszyk

Segmentacja rynku i typologia konsumentów

Segmentacja rynku i typologia konsumentów
Producent: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
EAN: 9788361284192
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
Liczba stron: 247
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Nasza cena:
79,20 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,80 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,89 zł
Paczkomaty InPost od 9,89 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,89 zł

Opis produktu


Typologia konsumentów i segmentacja rynku: jacy jesteśmy, jak zachowujemy się na rynku, w jaki sposób podejmujemy decyzje wyboru produktów, usług i informacji, jakimi kierujemy się motywacjami, na ile jesteśmy zróżnicowani jako społeczność konsumentów, co to oznacza dla przedsiębiorstw i strategii wyboru rynków docelowych? W jaki sposób przedsiębiorstwo ma wiązać wybór kategorii potrzeb, które pragnie zaspokajać, docelowej grupy konsumentów w warunkach ostrej konkurencji, rozdrabniania rynków, ograniczeń po stronie zasobów i dostępnych instrumentów działania? To tylko niektóre problemy związane z tematem. A temat jest ważny, dotyczy bowiem podstawowej strategii przedsiębiorstwa na rynku.

I dylematy: co przynosi rozwój myśli marketingowej, jaki miał wpływ na rozwój strategii w latach ubiegłych i jaka jest jej przyszłość? Kiedy przeglądamy czasopisma marketingowe niekiedy spotykamy tytuł: Segmentacja rynku jako podstawowe badanie marketingowe, a innym razem w tytule zawarte jest pytanie: czy zmierzch idei segmentacji?

Problemów jest wiele i wiele też nieporozumień, zatem trudno o jednoznaczne rozstrzygnięcie wszystkich dylematów metodycznych, badawczych i strategicznych. Przynajmniej na część z nich szukamy odpowiedzi w tej książce.

Słowa kluczowe:

Polecamy także


Strategie marketingowe w turystyce
Cena katalogowa: 38,00 zł
Nasza cena: 31,68 zł
Status:  Od ręki

Marketing banku
Grzywacz Jacek
Cena katalogowa: 48,00 zł
Nasza cena: 40,23 zł
Status:  Od ręki

Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Cena katalogowa: 99,00 zł
Nasza cena: 83,10 zł
Status:  Od ręki

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Cena katalogowa: 24,90 zł
Nasza cena: 16,06 zł
Status:  Od ręki

Mity marketingowe
Pogorzelski Jacek
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 51,91 zł
Status:  Od ręki

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę
Cena katalogowa: 59,90 zł
Nasza cena: 47,81 zł
Status:  Od ręki

Salesbook. rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 30,47 zł
Status:  Od ręki

Marketing w elektroenergetyce
Krawiec Franciszek
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 47,15 zł
Status:  Od ręki

Koniunktura gospodarcza
Czech-Rogosz Joanna
Cena katalogowa: 49,00 zł
49,00 zł
Status:  Od ręki

Wolność wyboru
Goldratt Eliyahu M.
Cena katalogowa: 87,00 zł
Nasza cena: 83,99 zł
Status:  Od ręki

Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego
Cena katalogowa: 44,00 zł
Nasza cena: 43,23 zł
Status:  Od ręki

Innowacje w biznesie
Styś Aniela
Cena katalogowa: 65,00 zł
Nasza cena: 52,55 zł
Status:  Od ręki