Koszyk

Segmentacja rynku i typologia konsumentów

Segmentacja rynku i typologia konsumentów
Producent: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
EAN: 9788361284192
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
Liczba stron: 247
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Nasza cena:
79,20 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,80 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 9,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,89 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,89 zł

Opis produktu


Typologia konsumentów i segmentacja rynku: jacy jesteśmy, jak zachowujemy się na rynku, w jaki sposób podejmujemy decyzje wyboru produktów, usług i informacji, jakimi kierujemy się motywacjami, na ile jesteśmy zróżnicowani jako społeczność konsumentów, co to oznacza dla przedsiębiorstw i strategii wyboru rynków docelowych? W jaki sposób przedsiębiorstwo ma wiązać wybór kategorii potrzeb, które pragnie zaspokajać, docelowej grupy konsumentów w warunkach ostrej konkurencji, rozdrabniania rynków, ograniczeń po stronie zasobów i dostępnych instrumentów działania? To tylko niektóre problemy związane z tematem. A temat jest ważny, dotyczy bowiem podstawowej strategii przedsiębiorstwa na rynku.

I dylematy: co przynosi rozwój myśli marketingowej, jaki miał wpływ na rozwój strategii w latach ubiegłych i jaka jest jej przyszłość? Kiedy przeglądamy czasopisma marketingowe niekiedy spotykamy tytuł: Segmentacja rynku jako podstawowe badanie marketingowe, a innym razem w tytule zawarte jest pytanie: czy zmierzch idei segmentacji?

Problemów jest wiele i wiele też nieporozumień, zatem trudno o jednoznaczne rozstrzygnięcie wszystkich dylematów metodycznych, badawczych i strategicznych. Przynajmniej na część z nich szukamy odpowiedzi w tej książce.

Słowa kluczowe:


Polecamy także


Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Cena katalogowa: 99,00 zł
Nasza cena: 99,00 zł
Status:  24h

Strategie marketingowe w turystyce
Cena katalogowa: 38,00 zł
Nasza cena: 32,57 zł
Status:  24h

Wolność wyboru
Goldratt Eliyahu M.
Cena katalogowa: 87,00 zł
Nasza cena: 87,00 zł
Status:  24h

Salesbook. rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 30,40 zł
Status:  24h

Mity marketingowe
Pogorzelski Jacek
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 52,83 zł
Status:  24h

Marketing banku
Grzywacz Jacek
Cena katalogowa: 48,00 zł
Nasza cena: 39,26 zł
Status:  24h

Marketing w elektroenergetyce
Krawiec Franciszek
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 47,15 zł
Status:  24h

Leksykon marketingu
Kienzler Iwona
Cena katalogowa: 35,00 zł
Nasza cena: 35,00 zł
Status:  24h

Techniki negocjacyjne
Kałucki Krzysztof
Cena katalogowa: 45,00 zł
Nasza cena: 36,37 zł
Status:  24h

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Cena katalogowa: 65,00 zł
Nasza cena: 52,95 zł
Status:  24h

Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości
Cena katalogowa: 65,00 zł
Nasza cena: 53,18 zł
Status:  24h

Organizacja i zarządzanie w zarysie
Cena katalogowa: 41,00 zł
Nasza cena: 39,58 zł
Status:  24h