Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
w kontekście mediów społecznościowych
Język książki: polski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
Nasza cena:
41,04 zł
Rabat 17,91% zyskujesz 8,96 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Polecamy także
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 36,43 zł
Nasza cena: 36,43 zł
Cena katalogowa: 69,00 zł
Nasza cena: 63,01 zł
Nasza cena: 63,01 zł
Cena katalogowa: 44,90 zł
Nasza cena: 44,90 zł
Nasza cena: 44,90 zł
Cena katalogowa: 159,00 zł
Nasza cena: 152,62 zł
Nasza cena: 152,62 zł