Podstawy odpowiedzialności społecznej w zarządzaniu
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
Liczba stron: 339
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Nasza cena:
59,90 zł
Rabat 0% zyskujesz 0,00 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Kolejne skandale w świecie biznesu, takie jak końskie mięso w wołowinie powodują, że ezoteryczny wydawałoby się temat etyki w biznesie nie tylko nie zniknie z debat publicznych, ale najpewniej zyska na znaczeniu. Oczywiście nie brakuje zwolenników poglądu, że jedyną odpowiedzialnością firmy jest przynoszenie zysku właścicielowi. Jednocześnie nie da się zlekceważyć argumentu, że każda działalność ekonomiczna ma swój wymiar społeczny. Istotną wartość książki stanowią zamieszczone w niej wyniki badań przeprowadzonych w kilkunastu dużych firmach prowadzących działalność gospodarczą w Polsce (GlaxoSmithKline, PKN Orlen, Budimex, Microsoft, Provident, Totalizator Sportowy, Auchan, PwC).
Słowa kluczowe:
Polecamy także
Cena katalogowa: 189,00 zł
189,00 zł
189,00 zł
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 42,90 zł
Nasza cena: 42,90 zł
Cena katalogowa: 35,00 zł
Nasza cena: 38,50 zł
Nasza cena: 38,50 zł
Cena katalogowa: 44,90 zł
Nasza cena: 44,90 zł
Nasza cena: 44,90 zł