Koszyk

Planowanie i rozwój nowych produktów

Aspekty strategiczne i marketingowe
Planowanie i rozwój nowych produktów
Producent: CeDeWu
EAN: 9788381020589
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 2
Liczba stron: 274
Oprawa: Miękka
Nasza cena:
40,88 zł
Rabat 24,3% zyskujesz 13,12 zł
Status:   48h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 9,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,89 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,89 zł

Opis produktu


Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).

W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

26,51 zł Rabat 33.7%
31,74 zł Rabat 29.32%
22,22 zł Rabat 44.32%
42,96 zł Rabat 38.54%
18,48 zł Rabat 38.2%
12,30 zł Rabat 38.2%
41,04 zł Rabat 25.79%
26,30 zł Rabat 24.86%
39,18 zł Rabat 15.19%
29,61 zł Rabat 40.72%

Polecamy także


Wspomnienia z życia łowieckiego
Cena katalogowa: 16,80 zł
Nasza cena: 11,28 zł
Status:  24h

Mentalność ludności wiejskiej w PRL
Cena katalogowa: 38,85 zł
Nasza cena: 28,33 zł
Status:  24h

Mikroekonomiczne podstawy wzrostu dochodów producentów rolnych
Cena katalogowa: 35,00 zł
Nasza cena: 23,32 zł
Status:  24h

O człowieku, który się nie zgadzał
Cieślikowa Agnieszka J.
Cena katalogowa: 66,60 zł
Nasza cena: 48,48 zł
Status:  24h

Program ochrony roślin sadowniczych 2018
Cena katalogowa: 18,00 zł
Nasza cena: 13,31 zł
Status:  24h

Umysł technologiczny
Śmid Wacław
Cena katalogowa: 98,00 zł
Nasza cena: 71,94 zł
Status:  24h

Chemia żywności. Tom 1
Praca zbiorowa
Cena katalogowa: 99,00 zł
Nasza cena: 73,71 zł
Status:  24h

Cywilizacja traw
Pochwicki Krzysztof
Cena katalogowa: 26,90 zł
Nasza cena: 16,08 zł
Status:  24h

Polityka rolna w warunkach globalizacji
Cena katalogowa: 59,90 zł
Nasza cena: 48,38 zł
Status:  24h

Bitwa o pietruszkę i nie tylko
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 30,29 zł
Status:  24h

Polski wkład w przyrodoznawstwo i technikę. Tom 3 M-R
Cena katalogowa: 69,00 zł
Nasza cena: 55,69 zł
Status:  24h

Polska industrialna
Klimek Paweł
Cena katalogowa: 49,90 zł
Nasza cena: 28,61 zł
Status:  24h