Koszyk

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru
Od radia Marconiego do mediów strumieniowych
Producent: Poltext
EAN: 9788381750905
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 442
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Nasza cena:
57,16 zł
Rabat 23,68% zyskujesz 17,74 zł
Status:   24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł

Opis produktu


„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120 lat, pierwsze transmisje Guglielmo Marconi przeprowadził w 1894 roku. Mimo konkurencji z mediami streamingowymi, typu Spotify, nadającymi muzykę, radio trzyma się mocno. Jest niezwykle różnorodne, ma miliardy odbiorców, oferuje niezliczone audycje i podcasty. I o takim, stale zmieniającym się technologicznie, organizacyjnie, treściowo i odbiorczo radiu w ramach transformacji dawnych i pojawienia się nowych mediów obszernie traktuje książka Stanisława Jędrzejewskiego. Książka omawia także żywo dyskutowaną w Polsce (i nie tylko) problematykę mediów publicznych, ich potrzeby, funkcje, przeobrażenia i perspektywy. Problem nie jest jedynie polityczny, ale przede wszystkim kulturowy i społeczny, a także organizacyjny i zarządczy. Autor wykorzystał praktyczne doświadczenia nabyte w latach pracy w Polskim Radiu, prawno-regulacyjne w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, badawcze w sondażach socjologicznych, dydaktyczne z wykładów prowadzonych w prestiżowych uczelniach polskich i zagranicznych. Książka będzie wręcz niezbędna dla studentów nauk o mediach i komunikacji społecznej, zarządzania mediami, oraz socjologii kultury, a pomocna dla studentów kulturoznawstwa i sztuk audiowizualnych. Sięgnąć po nią powinni menedżerowie medialni, dziennikarze, szczególnie radiowi, a nade wszystko edukatorzy medialni. Tomasz Goban-Klas, Professor emeritus Uniwersytetu Jagiellońskiego

Polecamy także


Samoocena
(red.) Malwina Szpitalak
Cena katalogowa: 39,90 zł
Nasza cena: 34,10 zł
Status:  24h

Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej
Cena katalogowa: 38,85 zł
Nasza cena: 34,59 zł
Status:  24h

Darknet
Ormsby Eileen
Cena katalogowa: 44,90 zł
Nasza cena: 34,87 zł
Status:  24h

Filozofia pieniądza
Simmel Georg
Cena katalogowa: 70,00 zł
Nasza cena: 58,77 zł
Status:  24h

Gospodarstwa i stowarzyszenia agroturystyczne w Polsce
Cena katalogowa: 37,80 zł
Nasza cena: 30,08 zł
Status:  24h

Dobrobyt społeczny a odpowiedzialność jednostki
Cena katalogowa: 32,67 zł
Nasza cena: 23,67 zł
Status:  24h

Doświadczenia zmian społecznych
Cena katalogowa: 36,75 zł
Nasza cena: 28,31 zł
Status:  24h

Socjologia edukacji
Szymański J. Mirosław
Cena katalogowa: 30,00 zł
Nasza cena: 29,38 zł
Status:  24h

Kryzys globalny Pierwsze przybliżenie
Cena katalogowa: 48,00 zł
Nasza cena: 41,52 zł
Status:  24h

W kręgu kultury
Cena katalogowa: 37,80 zł
Nasza cena: 32,98 zł
Status:  24h

Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego
Cena katalogowa: 49,90 zł
Nasza cena: 40,58 zł
Status:  24h

Montaż oraz instalowanie układów i urządzeń elektronicznych Kwalifikacja EE.03 Podręcznik do nauki zawodu Część 1
Cena katalogowa: 46,74 zł
Nasza cena: 45,52 zł
Status:  24h