Koszyk

Neuroshima HEX 3.0

Neuroshima HEX 3.0
Producent: Portal Games
EAN: 5902560380682
Grupa: gra
Język książki: polski
Rok wydania: 2014
Oprawa: pudełko kartonowe
Nasza cena:
91,17 zł
Rabat 32,47% zyskujesz 43,83 zł
Status:   48h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł

Opis produktu


Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

5908310266459_1.JPG

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

5908310266459_2.JPG

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

5908310266459_3.JPG

5908310266459_4.JPG

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.

 

Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.

 

Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!

5908310266459_5.JPG

Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).

5908310266459_6.JPG

Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie - mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby" na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.

5908310266459_7.JPG

Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.

 

Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.

 

Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne - dla każdej z podstawowych armii w grze.

5908310266459_8.JPG

 

Uwaga: do podstawowej wersji gry są dostępne następujące rozszerzenia:
-  Neuroshima Hex 3.0 - Death Breath
-  Neuroshima Hex 3.0 - Dancer
-  Neuroshima Hex 3.0 - Mephisto
-  Neuroshima Hex 3.0 - Uranopolis
-  Neuroshima Hex 3.0 - Missisipi
-  Neuroshima Hex 3.0 - Sharrash
-  Neuroshima Hex 3.0 - Smart
-  Neuroshima Hex 3.0 - Neodżungla
-  Neuroshima Hex 3.0 - Vegas
-  Neuroshima Hex 3.0 - Nowy Jork
-  Neuroshima Hex 3.0 - Stalowa Policja

 

Liczba graczy: 2 - 4

Wiek: 10+ lat

Czas gry: 45 - 90 minut

Wymiary: 29,7 x 29,7 x 7,2 cm

 

portal_games_logo.jpg


64,48 zł Rabat 28.28%
32,67 zł Rabat 34.52%
20,85 zł Rabat 30.48%
49,26 zł Rabat 34.23%
105,48 zł Rabat 18.8%
158,84 zł Rabat 19.36%
76,74 zł Rabat 20.56%
116,48 zł Rabat 22.32%
85,81 zł Rabat 26.42%
234,97 zł Rabat 21.65%
40,50 zł Rabat 32.49%
29,60 zł Rabat 18.04%
58,51 zł Rabat 17.07%
158,24 zł Rabat 12.04%
61,65 zł Rabat 31.42%

Polecamy także


Zaczarowane Drzewo
Cena katalogowa: 79,00 zł
Nasza cena: 62,54 zł
Status:  24h

La Granja
Cena katalogowa: 139,00 zł
Nasza cena: 112,66 zł
Status:  24h

Carcassonne Dzieci z Carcassonne (edycja polska)
Cena katalogowa: 89,90 zł
Nasza cena: 74,20 zł
Status:  24h

Terraformacja Marsa: Kolonie
Cena katalogowa: 74,95 zł
Nasza cena: 57,73 zł
Status:  24h

Gra Ganges
Cena katalogowa: 199,90 zł
Nasza cena: 131,57 zł
Status:  24h

Kropka w kropkę
Cena katalogowa: 49,08 zł
Nasza cena: 33,13 zł
Status:  24h

Escape Room The Game
Cena katalogowa: 206,74 zł
Nasza cena: 159,98 zł
Status:  24h

Cyklady
Cathala Bruno
Cena katalogowa: 199,94 zł
Nasza cena: 172,89 zł
Status:  24h

Istanbul: Mokka & Bakszysz (edycja polska)
Cena katalogowa: 85,01 zł
Nasza cena: 54,19 zł
Status:  24h

Terraformacja Marsa: Niepokoje
Cena katalogowa: 84,95 zł
Nasza cena: 65,24 zł
Status:  24h

Story Cubes: Sport
O'Connor Rory
Cena katalogowa: 14,00 zł
Nasza cena: 12,28 zł
Status:  24h

Flotylla
zbiorowa Praca
Cena katalogowa: 30,95 zł
Nasza cena: 26,53 zł
Status:  24h