Marketing produktów żywnościowych
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
Liczba stron: 180
Oprawa: Miękka
18,95 zł
Rabat 13,74% zyskujesz -3,16 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 0,00 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 19,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 24,99 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.
Polecamy także
Cena katalogowa: 54,90 zł
52,95 zł
52,95 zł
Cena katalogowa: 69,00 zł
62,95 zł
62,95 zł
Cena katalogowa: 64,90 zł
48,95 zł
48,95 zł