Koszyk

Marketing produktów żywnościowych

Marketing produktów żywnościowych
Producent: PWRiL Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
EAN: 8309016840
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
Liczba stron: 180
Oprawa: Miękka
Nasza cena:
12,71 zł
Rabat 19,52% zyskujesz 3,08 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,89 zł
Paczkomaty InPost od 9,89 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,89 zł

Opis produktu


Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.

Polecamy także


WTF?: What's the Future and Why It's Up to Us
Cena katalogowa: 51,45 zł
Nasza cena: 47,01 zł
Status:  1 - 2 dni

Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 36,81 zł
Status:  1 - 2 dni

Be More Pirate
Alende Sam Conniff
Cena katalogowa: 51,40 zł
Nasza cena: 48,27 zł
Status:  1 - 2 dni