Marketing Podręcznik europejski
PRINCIPLES OF MARKETING
Język książki: polski
Rok wydania: 2002
Wydanie: 1
Liczba stron: 1104
Oprawa: Twarda
152,00 zł
Rabat 5,00% zyskujesz 8,00 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 0,00 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 19,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 24,99 zł |
Kategorie:
Opis produktu
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu
Polecamy także
Cena katalogowa: 44,00 zł
40,95 zł
40,95 zł
Cena katalogowa: 69,00 zł
54,95 zł
54,95 zł