Koszyk

Marketing Kotlera

Marketing Management 14th Edition
Marketing Kotlera
Producent: Rebis - Dom Wydawniczy
EAN: 9788375109337
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 19
Liczba stron: 848
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Nasza cena:
61,89 zł
Rabat 37,48% zyskujesz 37,11 zł
Status:   24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł

Opis produktu


Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

 

"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Słowa kluczowe:


69,39 zł Rabat 22.03%
27,55 zł Rabat 38.64%
61,12 zł Rabat 22.63%
27,48 zł Rabat 38.79%
25,92 zł Rabat 35.04%
38,62 zł Rabat 22.6%
24,48 zł Rabat 38.65%
27,25 zł Rabat 26.36%
36,13 zł Rabat 38.77%
27,52 zł Rabat 31.03%
21,02 zł Rabat 29.7%

Polecamy także


Człowiek w organizacji
Gitling Maciej
Cena katalogowa: 60,00 zł
Nasza cena: 53,28 zł
Status:  24h

Kradnij jak artysta: Dziennik. Notatnik dla kreatywnych kleptomanów
Cena katalogowa: 29,00 zł
Nasza cena: 10,81 zł
Status:  24h

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Cena katalogowa: 149,00 zł
Nasza cena: 123,16 zł
Status:  24h

Płaca za pracę
Phelps Edmund S.
Cena katalogowa: 35,00 zł
Nasza cena: 22,72 zł
Status:  24h

Urobieni. Reportaże o pracy
Cena katalogowa: 39,90 zł
Nasza cena: 24,91 zł
Status:  24h

Mentoring Złote zasady
Bennewicz Maciej
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 33,80 zł
Status:  24h

Architekci innowacyjności
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 29,99 zł
Status:  24h

Success and change
Grzesiak Mateusz
Cena katalogowa: 34,90 zł
Nasza cena: 23,24 zł
Status:  24h

Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie
Cena katalogowa: 47,00 zł
Nasza cena: 41,88 zł
Status:  24h

Mentoring. teoria, praktyka, studia przypadków
Sidor-Rządkowska Małgorzata
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 48,93 zł
Status:  24h

Spory pracownicze
Binsztok Aleksander
Cena katalogowa: 65,00 zł
Nasza cena: 44,35 zł
Status:  24h

Menedżer gastronomii. Część 2
Mołoniewicz Jan Marek
Cena katalogowa: 85,00 zł
Nasza cena: 60,93 zł
Status:  24h