Koszyk

Marketing Kotlera

Marketing Management 14th Edition
Marketing Kotlera
Producent: Rebis - Dom Wydawniczy
EAN: 9788375109337
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 19
Liczba stron: 848
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Nasza cena:
65,35 zł
Rabat 33,99% zyskujesz 33,65 zł
Status:   24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,89 zł

Opis produktu


Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

 

"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Słowa kluczowe:


70,92 zł Rabat 20.32%
28,49 zł Rabat 36.54%
63,28 zł Rabat 19.9%
27,99 zł Rabat 24.34%
31,86 zł Rabat 36.15%
26,51 zł Rabat 33.56%
31,16 zł Rabat 37.55%
19,21 zł Rabat 35.76%
25,06 zł Rabat 37.19%
18,89 zł Rabat 36.82%
26,28 zł Rabat 34.13%
19,43 zł Rabat 35%
31,51 zł Rabat 36.85%

Polecamy także


Młodzież wobec wyboru profilu kształcenia i zawodu
Cena katalogowa: 36,00 zł
Nasza cena: 26,70 zł
Status:  24h

Wiara. Siła napędowa sukcesu
Cena katalogowa: 29,90 zł
Nasza cena: 22,18 zł
Status:  24h

Jak wygrać każde negocjacje
Cena katalogowa: 44,90 zł
Nasza cena: 30,85 zł
Status:  24h

Organizacja pracy biurowej
Cena katalogowa: 40,00 zł
Nasza cena: 35,54 zł
Status:  24h

Co znakomici dyrektorzy robią inaczej niż cała reszta
Cena katalogowa: 34,00 zł
Nasza cena: 20,43 zł
Status:  24h

Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 19,40 zł
Status:  24h

Właściwy kurs
Tokar Joanna
Cena katalogowa: 60,00 zł
60,00 zł
Status:  24h

Dylematy HR-owców, badania case study, komentarze praktyczne
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 45,17 zł
Status:  24h

Co robić, by zawsze mieć pracę i więcej zarabiać
Cena katalogowa: 21,99 zł
Nasza cena: 15,06 zł
Status:  24h

Intuicja w podejmowaniu decyzji kierowniczych
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 55,00 zł
Status:  24h

Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?
Cena katalogowa: 34,90 zł
Nasza cena: 13,74 zł
Status:  24h

Migracja zarobkowa i jej wpływ na rynek pracy
STOLIŃSKA-FIEDOROWICZ HANNA
Cena katalogowa: 76,00 zł
Nasza cena: 61,49 zł
Status:  24h