Marka we współczesnym przedsiębiorstwie

Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
Liczba stron: 246
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Nasza cena:
48,00 zł
Rabat 0% zyskujesz 0,00 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Celem książki jest pokazanie podstawowych zagadnień decyzyjnych związanych z marką, próba ich uporządkowania i stworzenia swoistego kodeksu działań w przypadku tworzenia nowej bądź zarządzania istniejącą marką. Niniejsza publikacja skierowana jest przede wszystkim dla studentów kierunków ekonomicznych związanych ze specjalinością marketingową, słuchaczy studiów podyplomowych, a także przedsiębiorców tworzących nową odertę rynkową. Wiele podpowiedzi czy przykładów praktycznych w ksiąśce może okazać się cenną wskazówką na drodze do sukcesu biznesowego.
Słowa kluczowe:
Polecamy także
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 41,56 zł
Nasza cena: 41,56 zł
Cena katalogowa: 58,00 zł
Nasza cena: 57,85 zł
Nasza cena: 57,85 zł
Cena katalogowa: 31,50 zł
Nasza cena: 29,32 zł
Nasza cena: 29,32 zł