Konsumpcja - podstawy teoretyczne
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
Liczba stron: 164
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
27,95 zł
Rabat 16,15% zyskujesz -0,95 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 0,00 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 9,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 10,99 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 | od 10,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Współczesna ekonomia stawia w centrum zainteresowania człowieka i jego potrzeby. Łączy się to z powiązaniem procesów konsumpcji z procesami rozwoju gospodarczego. Zarówno funkcjonowanie, jak i rozwój współczesnych systemów gospodarczych, w dużej mierze uzależnione są od zagregowanego (globalnego) popytu konsumpcyjnego. Konsumenci, zgłaszając popyt na dobra i usługi konsumpcyjne, wpływają na system gospodarczy. Dowodzi to, że gospodarstwa domowe poprzez swoje decyzje konsumpcyjne wpływają na alokację czynników wytwórczych (zasobów) w gospodarce. Istota konsumpcji wynika z funkcji, jaką spełnia ona we współczesnych społeczeństwach, w których stała się czynnikiem stymulującym działalność ludzi i zajęła kluczowe miejsce w systemach ich wartości, wpływając również na kulturę. W konsumpcji zatem koncentrują się zjawiska społeczne, gospodarcze i kulturowe. Sprawia to, że zagadnienia związane z konsumpcją mogą być obiektem studiów, i to zarówno kierunków ekonomicznych, jak i społecznych. Z tego też względu publikacja przeznaczona jest głównie dla studentów kierunków ekonomicznych, w tym zarządzania, może być przydatna dla słuchaczy kierunków socjologii i polityki społecznej, a także może stanowić lekturę uzupełniającą do wykładów z mikro- i makroekonomii oraz wielu wykładów specjalizacyjnych.
Słowa kluczowe:
Polecamy także
Cena katalogowa: 42,90 zł
41,95 zł
41,95 zł
Cena katalogowa: 49,90 zł
40,95 zł
40,95 zł
Cena katalogowa: 48,00 zł
49,95 zł
49,95 zł