Konsument w centrum uwagi
THE CUSTOMER RULES
Tłumaczenie:
Mokrzycki Leszek
Seria:
Zarządzanie i marketing
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 352
Oprawa: Miękka
Wymiary: A6
67,95 zł
Rabat 13,75% zyskujesz 5,05 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 0,00 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 9,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 10,99 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 | od 10,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
jak kultura firmy wpływa na sukces,
czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.
Słowa kluczowe:
Polecamy także
Cena katalogowa: 37,00 zł
36,95 zł
36,95 zł
Cena katalogowa: 49,90 zł
37,95 zł
37,95 zł