Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynkach europejskich
Na przykładzie wybranych branż
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
Liczba stron: 332
Oprawa: Miękka
Wymiary: A5
Nasza cena:
50,00 zł
Rabat 0% zyskujesz 0,00 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
W publikacji autorka koncentruje swą uwagę na analizie zjawiska konkurencyjności międzynarodowej na poziomie branży. W książce kompleksowo ujęto z jednej strony możliwości podmiotów gospodarczych postrzeganych przez pryzmat posiadanych przez nie zasobów i kompetencji, podejmowanych działań o charakterze strategicznym oraz kreowanych instrumentów konkurowania, z drugiej zaś specyfiki określonej branży i danego rynku zagranicznego. Autorka postrzega bowiem konkurencyjność szeroko – jako zdolność wszystkich podmiotów gospodarczych danej branży do sprostania konkurencji. Głównym celem badawczym postawionym w dysertacji jest zbudowanie branżowego modelu konkurencyjności, który pełni rolę wzorca służącego tworzeniu potencjalnie najbardziej skutecznych wariantów działania dla innych podmiotów gospodarczych z branż spożywczej, kosmetycznej i odzieżowej, z uwzględnieniem istniejących uwarunkowań zewnętrznych (krajowych i zagranicznych).
Słowa kluczowe:
Polecamy także
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 36,71 zł
Nasza cena: 36,71 zł
Cena katalogowa: 37,80 zł
Nasza cena: 28,51 zł
Nasza cena: 28,51 zł
Cena katalogowa: 31,00 zł
Nasza cena: 28,04 zł
Nasza cena: 28,04 zł
Cena katalogowa: 25,50 zł
Nasza cena: 25,50 zł
Nasza cena: 25,50 zł
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 34,98 zł
Nasza cena: 34,98 zł