Komunikowanie się z mediami
w praktyce
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Liczba stron: 143
Oprawa: oprawa broszurowa
15,95 zł
Rabat 30,47% zyskujesz -0,33 zł
Status: 36h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 0,00 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości. Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu się przed kamerą i mikrofonem.Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, szefów firm, polityków , działaczy.
Polecamy także
Cena katalogowa: 44,10 zł
42,95 zł
42,95 zł