Koszyk

Klient w sieci organizacyjnej

Klient w sieci organizacyjnej
Producent: DIFIN Spółka Akcyjna
EAN: 9788376418889
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 178
Oprawa: Miękka
Nasza cena:
40,00 zł
Rabat 0% zyskujesz 0,00 zł
Status:   24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 20,00 zł

Opis produktu


Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta? jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego? Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient „uczy się” szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.

Polecamy także


Region w gospodarce opartej na wiedzy
Cena katalogowa: 47,00 zł
Nasza cena: 46,77 zł
Status:  24h

Identyfikacja tożsamości organizacyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 47,44 zł
Status:  24h

Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 1
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 49,64 zł
Status:  24h

Bezpieczeństwo energetyczne Unii Europejskiej.
Cena katalogowa: 35,70 zł
Nasza cena: 29,81 zł
Status:  24h

Nowe zarządzanie publiczne i public governance w polsce i w europie
Cena katalogowa: 19,90 zł
Nasza cena: 8,91 zł
Status:  24h

Administracja publiczna
Czaputowicz Jacek
Cena katalogowa: 64,90 zł
Nasza cena: 61,45 zł
Status:  24h

Przestrzeń edukacyjna wobec wyzwań i oczekiwań społecznych
Cena katalogowa: 39,80 zł
Nasza cena: 34,56 zł
Status:  24h

Globalny kryzys finansowy a wybrane kraje Next 11 - Bangladesz, Filipiny, Iran, Korea Południowa, Meksyk, Nigeria i Pakistan
Cena katalogowa: 47,00 zł
Nasza cena: 42,65 zł
Status:  24h

Odwaga w przywództwie
Cena katalogowa: 49,90 zł
Nasza cena: 33,59 zł
Status:  24h

Chemia związków koordynacyjnych
Cena katalogowa: 79,00 zł
Nasza cena: 66,46 zł
Status:  24h

Barok
Hernas Czesław
Cena katalogowa: 69,00 zł
Nasza cena: 62,47 zł
Status:  24h

Świadczenia na rzecz pracowników w świetle ustaw podatkowych
Cena katalogowa: 52,00 zł
Nasza cena: 51,36 zł
Status:  24h