Klient w sieci organizacyjnej
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 178
Oprawa: Miękka
Nasza cena:
40,00 zł
Rabat 0% zyskujesz 0,00 zł
Status: 24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta? jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego? Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient „uczy się” szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.
Polecamy także
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 47,44 zł
Nasza cena: 47,44 zł
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 49,64 zł
Nasza cena: 49,64 zł
Cena katalogowa: 35,70 zł
Nasza cena: 29,81 zł
Nasza cena: 29,81 zł
Cena katalogowa: 19,90 zł
Nasza cena: 8,91 zł
Nasza cena: 8,91 zł
Cena katalogowa: 39,80 zł
Nasza cena: 34,56 zł
Nasza cena: 34,56 zł
Cena katalogowa: 47,00 zł
Nasza cena: 42,65 zł
Nasza cena: 42,65 zł
Cena katalogowa: 52,00 zł
Nasza cena: 51,36 zł
Nasza cena: 51,36 zł