Kanały marketingowe
MARKETING CHANNELS
Seria:
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Język książki: polski
Rok wydania: 2002
Wydanie: 1
Liczba stron: 651
Oprawa: Miękka
Nasza cena:
33,97 zł
Rabat 12,9% zyskujesz 5,03 zł
Status: 24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Polecamy także
Cena katalogowa: 25,20 zł
Nasza cena: 22,67 zł
Nasza cena: 22,67 zł
Cena katalogowa: 38,00 zł
Nasza cena: 35,38 zł
Nasza cena: 35,38 zł