Koszyk

Kanały marketingowe

MARKETING CHANNELS
Kanały marketingowe
Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 8301137398
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2002
Wydanie: 1
Liczba stron: 651
Oprawa: Miękka
Nasza cena:
38,61 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,39 zł
Status:   Od ręki
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,89 zł
Paczkomaty InPost od 9,89 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,89 zł

Opis produktu


Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Polecamy także


Be More Pirate
Alende Sam Conniff
Cena katalogowa: 51,40 zł
Nasza cena: 46,87 zł
Status:  1 - 2 dni

Integracja sektorowa wybranych europejskich rynków pocztowych i telekomunikacyjnych w warunkach globalizacji
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 36,78 zł
Status:  1 - 2 dni

WTF?: What's the Future and Why It's Up to Us
Cena katalogowa: 51,45 zł
Nasza cena: 47,01 zł
Status:  1 - 2 dni