Dystrybucja produktów
Język książki: polski
Rok wydania: 2001
Wydanie: 2
Liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
Nasza cena:
28,00 zł
Rabat 0% zyskujesz 0,00 zł
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost | od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska | od 20,00 zł |
Kategorie:
Opis produktu
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowych- dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne- przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich oceny- formy współdziałania, rodzaje integracji uczestników kanałów dystrybucji oraz konflikty występujące w kanałach dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania
Polecamy także
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 48,16 zł
Nasza cena: 48,16 zł
Cena katalogowa: 139,00 zł
Nasza cena: 129,42 zł
Nasza cena: 129,42 zł
Cena katalogowa: 53,00 zł
Nasza cena: 49,35 zł
Nasza cena: 49,35 zł
Cena katalogowa: 79,00 zł
Nasza cena: 66,60 zł
Nasza cena: 66,60 zł
Cena katalogowa: 39,90 zł
Nasza cena: 38,82 zł
Nasza cena: 38,82 zł
Cena katalogowa: 37,80 zł
Nasza cena: 32,14 zł
Nasza cena: 32,14 zł