Koszyk

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Producent: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788326403224
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Liczba stron: 260
Oprawa: oprawa broszurowa
Wymiary: B5
Nasza cena:
62,37 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,63 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 9,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,89 zł
Paczkomaty InPost od 11,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,89 zł

Opis produktu


W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł. W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje, W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie. Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.

Słowa kluczowe:


Polecamy także


Techniki promocji sprzedaży
Tesławski Maciej
Cena katalogowa: 43,00 zł
Nasza cena: 28,21 zł
Status:  24h

Łódzkie neony
Stępień Bartosz
Cena katalogowa: 59,90 zł
Nasza cena: 41,13 zł
Status:  24h

Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
Cena katalogowa: 54,00 zł
Nasza cena: 20,15 zł
Status:  24h

Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 43,21 zł
Status:  24h

12 kroków uczciwej sprzedaży
Stolarzewicz Honorata
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 18,65 zł
Status:  24h

Język angielski zawodowy. kwalifikacja a.26. sprzedaż produktów i usług reklamowych – zeszyt ćwiczeń
Cena katalogowa: 24,00 zł
Nasza cena: 21,12 zł
Status:  24h

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży
Cena katalogowa: 99,00 zł
Nasza cena: 37,91 zł
Status:  24h

Reklama teoria projektu wykłady z komunikacji społecznej
Cena katalogowa: 99,00 zł
Nasza cena: 54,56 zł
Status:  24h

Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
Cena katalogowa: 32,00 zł
Nasza cena: 21,04 zł
Status:  24h

Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Cena katalogowa: 29,40 zł
Nasza cena: 25,30 zł
Status:  24h

Zarys współczesnej promocji zdrowia
Cena katalogowa: 54,00 zł
Nasza cena: 49,93 zł
Status:  24h

Oświadczenie żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu prezentacji i reklamie żywności. Komentarz
Cena katalogowa: 119,00 zł
Nasza cena: 105,52 zł
Status:  24h