Koszyk

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Producent: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788326403224
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Liczba stron: 260
Oprawa: oprawa broszurowa
Wymiary: B5
Nasza cena:
62,37 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,63 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,89 zł
Paczkomaty InPost od 9,89 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,89 zł

Opis produktu


W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł. W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje, W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie. Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.

Słowa kluczowe:

Polecamy także


Uwarunkowania współczesnych zachowań w organizacji
Cena katalogowa: 43,00 zł
Nasza cena: 36,04 zł
Status:  Od ręki

Internet of Things. Nowy paradygmat rynku
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 45,07 zł
Status:  Od ręki

Witamy w zatrutym kielichu
GALBRAITH JAMES K.
Cena katalogowa: 59,00 zł
Nasza cena: 46,09 zł
Status:  Od ręki

W kierunku trwałej konsumpcji
Jastrzębska-Smolaga Halina
Cena katalogowa: 24,00 zł
Nasza cena: 18,75 zł
Status:  Od ręki

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy
Cena katalogowa: 34,90 zł
Nasza cena: 21,88 zł
Status:  Od ręki

Komentarz do planu kont dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych
Cena katalogowa: 304,50 zł
Nasza cena: 299,14 zł
Status:  Od ręki

Business matters
Jendrych Elżbieta
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 38,14 zł
Status:  Od ręki

Diversity Management
Wziątek-Staśko Anna
Cena katalogowa: 40,00 zł
Nasza cena: 34,29 zł
Status:  Od ręki

Jałowy pieniądz Tom 2
Jones E.Michael
Cena katalogowa: 69,00 zł
Nasza cena: 45,69 zł
Status:  Od ręki

Współpraca międzynarodowa a rozwój regionalny
Cena katalogowa: 58,00 zł
Nasza cena: 48,61 zł
Status:  Od ręki

Procesy liberalizacji handlu zagranicznego a zmiany jego wielkości i struktury na przykładzie państw Bałkanów Zachodnich
Cena katalogowa: 65,00 zł
Nasza cena: 54,52 zł
Status:  Od ręki

Analiza sprawozdań finansowych
Cena katalogowa: 64,90 zł
Nasza cena: 64,90 zł
Status:  Od ręki