Koszyk

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Producent: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788326403224
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Liczba stron: 260
Oprawa: oprawa broszurowa
Wymiary: B5
Nasza cena:
62,37 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,63 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,89 zł
Paczkomaty InPost od 9,89 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,89 zł

Opis produktu


W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł. W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje, W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie. Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.

Słowa kluczowe:


Polecamy także


Zarządzanie marketingiem
Knecht Zdzisław
Cena katalogowa: 34,00 zł
Nasza cena: 34,00 zł
Status:  Od ręki

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Cena katalogowa: 79,00 zł
Nasza cena: 53,65 zł
Status:  Od ręki

Reklama w procesach konkurencji
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 38,28 zł
Status:  Od ręki

Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Komentarz
Cena katalogowa: 199,00 zł
Nasza cena: 191,54 zł
Status:  Od ręki

W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi?
Cena katalogowa: 50,00 zł
Nasza cena: 48,27 zł
Status:  Od ręki

Reklama wczoraj i dziś
Barska Anetta
Cena katalogowa: 40,00 zł
Nasza cena: 33,14 zł
Status:  Od ręki

Reklama jako sztuka powtórzeń
Ryłko-Kurpiewska Anna
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 24,12 zł
Status:  Od ręki

Prezentuj z pasją
Rozenek Jacek
Cena katalogowa: 39,90 zł
Nasza cena: 25,66 zł
Status:  Od ręki

Maszynka do zarabiania pieniędzy
Cena katalogowa: 87,00 zł
Nasza cena: 87,00 zł
Status:  Od ręki

Opłata reklamowa. Wzory uchwał, postanowień i decyzji z komentarzem (z suplementem elektronicznym)
Cena katalogowa: 157,50 zł
157,50 zł
Status:  Od ręki

Handlowanie to gra
Haman Wojciech
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 44,15 zł
Status:  Od ręki

Reklama
Nowacki Robert
Cena katalogowa: 27,00 zł
Nasza cena: 23,14 zł
Status:  Od ręki