Koszyk

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Producent: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788326403224
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Liczba stron: 260
Oprawa: oprawa broszurowa
Wymiary: B5
Nasza cena:
62,37 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,63 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,89 zł
Paczkomaty InPost od 9,89 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,89 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,89 zł

Opis produktu


W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł. W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje, W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie. Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.

Słowa kluczowe:

Polecamy także


Copywriting internetowy
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 30,47 zł
Status:  Od ręki

Techniki promocji sprzedaży
Tesławski Maciej
Cena katalogowa: 43,00 zł
Nasza cena: 28,80 zł
Status:  Od ręki

Promocja usług
Marczak Mirosław
Cena katalogowa: 35,00 zł
Nasza cena: 28,63 zł
Status:  Od ręki

Biblia copywritingu
PUZYRKIEWICZ DARIUSZ
Cena katalogowa: 39,90 zł
Nasza cena: 26,81 zł
Status:  Od ręki

Prawo sportowe
Biliński Michał
Cena katalogowa: 75,00 zł
Nasza cena: 64,05 zł
Status:  Od ręki

Marka we współczesnym przedsiębiorstwie
Cena katalogowa: 48,00 zł
Nasza cena: 46,34 zł
Status:  Od ręki

Salesbook. rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 30,47 zł
Status:  Od ręki

Strategia reklamowa
Kall Jacek
Cena katalogowa: 45,00 zł
45,00 zł
Status:  Od ręki

Reklama
Grzegorczyk Adam
Cena katalogowa: 62,90 zł
Nasza cena: 59,30 zł
Status:  Od ręki

Reklama
Fletcher Winston
Cena katalogowa: 29,90 zł
Nasza cena: 28,88 zł
Status:  Od ręki

Leksykon marketingu
Kienzler Iwona
Cena katalogowa: 35,00 zł
35,00 zł
Status:  Od ręki

Reklama, promocja i informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Cena katalogowa: 99,00 zł
99,00 zł
Status:  Od ręki