Koszyk
Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Seria wydawnicza: Zarządzanie i marketing
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
ISBN: 9788326403224
Liczba stron: 260
Oprawa: oprawa broszurowa
Wymiary: B5
Wersja drukowana Wersja drukowana
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,89 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 8,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
62.37 PLN Nasza cena:
62,37 zł
Rabat 1% zyskujesz 0,63 zł
książka niedostępna

Opis produktu


W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł. W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje, W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie. Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.

Słowa kluczowe:

Polecamy także


Uwarunkowania i możliwości aktywizacji kapitału kreatywnego jako determinanty rozwoju lokalnego na przykładzie gmin województwa podkarpackiego
Cena katalogowa: 37,00 zł
Nasza cena: 37,00 zł
Status:  Od ręki

Dolny Śląsk 1936-1956. Szybki rozwój i nieudana odbudowa.
Cena katalogowa: 39,00 zł
Nasza cena: 34,65 zł
Status:  1 - 2 dni

Finanse w cyklu koniunkturalnym w Polsce
Cena katalogowa: 57,00 zł
Nasza cena: 45,24 zł
Status:  Od ręki

Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie
Cena katalogowa: 69,90 zł
Nasza cena: 53,33 zł
Status:  1 - 2 dni

Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce (wyd. II)
Cena katalogowa: 55,00 zł
Nasza cena: 44,48 zł
Status:  Od ręki

Społeczeństwo gospodarka siły zbrojne Tom 2
Cena katalogowa: 51,00 zł
Nasza cena: 50,95 zł
Status:  Od ręki