Koszyk

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Cykl popularności. wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Producent: Wolters Kluwer Polska
EAN: 9788326403224
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Liczba stron: 260
Oprawa: oprawa broszurowa
Wymiary: B5
52,95 zł
Rabat 25,25% zyskujesz 10,05 zł
produkt niedostępny
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 0,00 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 20,00 zł

Opis produktu


W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł. W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje, W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie. Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.

Słowa kluczowe:


Polecamy także


Zasady wywierania wpływu na ludzi
Cena katalogowa: 34,90 zł
25,95 zł
Status:  24h

Słownik polsko angielski  biznes media reklama Tom 1
Cena katalogowa: 89,00 zł
69,95 zł
Status:  24h

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe
Cena katalogowa: 39,00 zł
31,95 zł
Status:  24h

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Cena katalogowa:
17,95 zł
Status:  dostępne od ręki

Impressive Advertising
Abellan Miquel
Cena katalogowa: 104,95 zł
104,95 zł
Status:  24h

Sponsoring. klucz nowoczesnego marketingu
Cena katalogowa: 79,80 zł
68,95 zł
Status:  24h

12 kroków uczciwej sprzedaży
Stolarzewicz Honorata
Cena katalogowa:
21,95 zł
Status:  24h

Influencer marketing w dobie nowych mediów
Cena katalogowa: 44,90 zł
40,95 zł
Status:  24h

Aktywność promocyjna polskich miast
Cena katalogowa: 75,00 zł
59,95 zł
Status:  24h

AdWords i Analytics
MARZEC KRZYSZTOF
Cena katalogowa: 59,00 zł
54,95 zł
Status:  24h

Firma w Internecie
Hipsz Tomasz
Cena katalogowa:
18,95 zł
Status:  24h

Biblia ilustrowana (biało-złota)
Cena katalogowa:
18,95 zł
Status:  dostępne od ręki