Koszyk

A teraz stwórz wielką firmę! 7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku

A teraz stwórz wielką firmę! 7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku
Producent: MT Biznes
EAN: 9788380873209
Grupa: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
Liczba stron: 212
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
Nasza cena:
22,40 zł
Rabat 35,82% zyskujesz 12,50 zł
Status:   24h
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł

Opis produktu


Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa.

Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz –  wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:

  • Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty
  • Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby
  • Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze
  • Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku
  • Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy
  • Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów!

Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce.

Podczas gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel, warto pamiętać, że wielu znakomitych liderów i wiele najlepiej prosperujących firm działało w czasie spadku koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła idealna pora, by przekształcić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką spółkę, z którą inni będą chcieli nieustannie współpracować.

O AUTORACH:

MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces, to przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym przez magazyn „Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia klienta w firmie Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi, Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej.

BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA w dziedzinie potencjału ludzkiego i osobistej wydajności. Poza tym, że odnosi nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi dynamiczne i porywające prelekcje dla tysięcy ludzi w spółkach takich jak IBM, Ford, Federal Express, Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern Mutual i setkach innych na całym świecie. Napisał liczne książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy oraz Zjedz tę żabę. Jest także autorem i narratorem wielu popularnych programów audio. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

Słowa kluczowe:


Polecamy także


Wpływ kraju i sektora oraz wielkości przedsiębiorstwa na strukturę kapitału przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej
Cena katalogowa: 37,80 zł
Nasza cena: 35,68 zł
Status:  24h

Zachowania niepoprawne
THALER RICHARD H
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 33,61 zł
Status:  24h

Zaufanie w relacjach Business-To-Business
Cena katalogowa: 38,00 zł
38,00 zł
Status:  24h

5 języków doceniania w miejscu pracy
Cena katalogowa: 41,99 zł
Nasza cena: 28,19 zł
Status:  24h

Kryzys i socjologia
Wielecki Krzysztof
Cena katalogowa: 29,00 zł
Nasza cena: 26,07 zł
Status:  24h

City Girl. Kobieta, która podbiła londyńską giełdę
Cena katalogowa: 49,90 zł
Nasza cena: 34,88 zł
Status:  24h

Biblia rentiera
Tokarz Daniel
Cena katalogowa: 77,00 zł
Nasza cena: 67,09 zł
Status:  24h

Intra-Industry Trade and Competitiveness of the New EU Member States. Theory and Practice
Cena katalogowa: 69,00 zł
Nasza cena: 60,93 zł
Status:  24h

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Cena katalogowa: 49,00 zł
Nasza cena: 44,87 zł
Status:  24h

Podręczny polsko - angielski słownik handlu zagranicznego
Cena katalogowa: 82,95 zł
Nasza cena: 39,18 zł
Status:  24h

Jak Google Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR
Cena katalogowa: 54,90 zł
Nasza cena: 34,70 zł
Status:  24h

Geneza ładu rynkowego
Przybyciński Tomasz
Cena katalogowa: 14,70 zł
Nasza cena: 14,34 zł
Status:  24h